Recenze: Simpsonovi – Komiksová Zašívárna

Pojďme se podívat na příběhy žluté rodinky, kterou vydává Nakladatelství CREW. V hodnotě 299 kč si užijete zábavu a odreagování od reality.

Po přečtení komiksu Simpsonovi – Komiksová Zašívárna, jsem ještě chvilku vstřebával všechny ty příběhy, které tam byly. Pokud máte rádi tuhle žlutou rodinku a v televizi si užíváte hlavně speciální čarodějnické díly, tak je tohle pro vás to pravé ořechové.

Jak jste jistě pochopili, tak komiks neobsahuje jeden příběh, ale více uzavřených povídek. Uvnitř najdete například Mongomeryho Burnse ukazujícího pomocí Burnsea (obyčejné muzeum) vše o jeho rodu, Lízu s Bártem a přáteli zachraňující kulturní dědictví tím, že se naučí nazpaměť všechny díly Itchyho a Scratchyho a nebo Homera jako posla špatných zpráv. Povídek je uvnitř o něco víc a můžu vám zaručit, že vás vážně pobaví.

Díky formátu se o scénář mohlo a také postaralo více lidí. V knize objevují povídky od Iana Boothbyho, Carol Layové a Pata Mcgreala. Díky uzavřenosti příběhů vám to nebude vůbec vadit a musím uznat, že je to tak plynulé, že jsem si toho ani sám nevšiml. O kresbách od Phil Ortiz, Carol Layová, John Costanza, můžu říci to samé a zde je to skutečně na obdiv. Různorodost příběhů většímu počtu autorů vyhovuje, ale u většího počtu ilustrátorů očekáváte, že to poznáte (viz. Temné Noci – Metal). Zde tomu tak nebylo a čtení vám nic neznepříjemní, ani nenaruší.

Za mě je tento komiks opravdu to, co nám Simpsoňákům pomůže se dostat na chvíli z reality a máme možnost se stát součástí rodiny Simpsonovích. Znovu musím podotknout, že nebýt úvodních stránek, tak bych ani sám nepoznal, že se autoři scénáře a kresby s povídkami mění. Je skvělé, jak si každý s příběhem pohrál svým způsobem, ale vždy dodrželi to, co je u Simpsonovích standardem.

Za mě komiks hodnotím 8/10 a doporučuji.

Image: CREW

Líbíl se vám tento článek ?